Pazarcılıktan patronluğa

1990’ların ikonik markalarından Tiffany&Tomato’nun yeni patronu Özgür Yıldırım, “Pazarda kendi ürettiğim ürünleri satarak girdiğim tekstil sektöründe, Tiffany&Tomato gibi bir markanın sahibi olmak en büyük hayalimin gerçek olması demek. Herkesten yüzde 100 yerli Tiffany&Tomato markasına bir şans vermelerini istiyorum” dedi.

GEÇEN aylarda dördüncü kez el değiştiren, 90’lı yılların ikonik markalarından Tiffany&Tomato’nun yeni sahibi Ayriss Tekstil’in Yönetim Kurulu Başkanı Özgür Yıldırım, iş hayatına pazarcılıkla başlamış bir isim. 17 yaşında üniversiteye gitmeye hazırlanırken, babasını kaybeden Yıldırım, birden bire kendini semt pazarında bulmuş. Pazar tezgâhında kadın giyim hakkında çok şey öğrendiğini söyleyen Yıldırım, pazarcılığa devam ederken, bir yandan da küçük bir atölyede üretime başlamış. “Merter’in arka sokaklarında büyüdüm” diyen Yıldırım, 8 ay önce üretim yaptığı Batik markasını da bünyesinde bulunduran Ziyal Grup’tan alacaklarına karşılık Tiffany&Tomato markasını devraldı. Tiffany&Tomato markasını ‘uğruna disipline gitmeyi göze alıp oduncu gömleğimi çıkarmadım’ diyecek kadar çok sevdiğini söyleyen Yıldırım, “Böyle bir markanın sahibi olmak en büyük hayalimdi. Çok mutluyuz, piyasadaki herkesten daha heyecanlıyız, enerjimiz çok yüksek. Tiffany&Tomato’yu aldığımızdan bu yana 15 milyon TL yatırım yaptık. Yatırıma devam edeceğiz ama bizi para değil, asıl bu heyecanımız ve enerjimiz büyütecek” dedi.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir